Wat kan ik voor je doen?
Als je inzet op klantervaring en efficiëntie, onderscheid je jezelf van de rest. Daar geloof ik sterk in.
Met mijn achtergrond in software, internet en design, gecombineerd met mijn passie om mooie dingen te maken, ben ik ervan overtuigd dat ik je daarmee kan helpen.
Klantervaring
Als je een uitstekende of opmerkelijke ervaring biedt, voelen mensen dat. Ze zijn graag jouw klant en vertellen het met plezier door aan anderen.
Natuurlijk is die ervaring bieden niet gemakkelijk of een eenmalige inspanning. Je moet continu op zoek zijn naar manieren om je klanten enthousiast te maken—zowel offline als online.
Daarbij kan ik je bijstaan: ik werk zorgvuldig digitale ervaringen uit die perfect aansluiten bij het geheel.
Efficiëntie
Repetitieve taken, onduidelijke systemen, en slecht beheer van gegevens zorgen voor irritaties, vertragingen, fouten en dus een minder goede service.
Ik doe er alles aan om het voor iedereen zo vlot, aangenaam en overzichtelijk mogelijk te maken. Zo kan iedereen zich bezig houden met wat er écht toe doet.